A bestfriend knows the song in my heart and sings it to me when my memory fails

 
 
Det skulle ta flera år att beskriva hur mycket du betyder för mig, därför korta jag till det.
När jag började i 7:an var jag nervös och rädd, nervös över att byta till en ny skolan men rädd över att inte våga ta nya kontakter. Men första dan gick bättre än var jag trodde vi blev vänner fort, vi umgicks varje dag och vi lärde känna varann mer och mer. Du är den bästa personen jag någonsin har träffat, du gjorde mig hel när vi träffades. Du fick mig att bli den jag är idag, utan dig skulle jag vara död nu. Du är min bästis och jag älskar dig för den du är. Du är så vacker och din personlighet blir man fast vid direkt, jag vill aldrig mista dig min vän.
Jag hade sån tur att bli din bästis, Jag älskar dig.Best friends ∞
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback