Life is unfair sometimes

Att jag ska ha sådan otur så att jag blir sjuk, det konstiga var att jag mådde jätte bra igår.
Inge täppt i näsan, inga hostingar inget tecken på att jag ska bli sjuk.
Det första tecknet kom sent igår kväll, jag hade ont i halsen och jag trodde att det var en halsbränna.
Men nästa morgon liggar man och har feber, ondare i halsen och täppt i näsan, och igår på skolan hade vi börjat prata om gymnasieval, jag fick chock när dom berättade att man ska vara godkänd i varje ämne. Så igår var jag så peppad på att just nu ska jag ta skolan på allvar, om jag någonsin ska ha någon framtid. Jag var även beredd på matteprovet idag, men det sket sig. 
 
Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik och dricker varmt tea. Sedan får jag väl hitta någon bra film att se på, även mamma min var så snäll att hon skulle köpa halstabletter. Snälla, låt mig bli frisk, snabbt.
 
 
 
 
Hoppas ni är pigga och friska, kram.
 
 
 


Tog du den bilden på koppen? För de ser ut som att den e tagen från Google

Svar: Nee, jag tog från google. :)
irmizh.blogg.se

2013-05-28 // 08:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback