We got a badass over here

Hejsan, det blev lite ändringar igår. Lina kom lite sent än väntat och jag hade inte hunnit sätta upp tältet så vi tänkte sova på studsmattan. Vid ett på natten gick vi ut med sovsäckar och täcken och lindade in oss så att det blev varmt, vi somnade vi två tiden där och det var rätt mysigt. Men lite över tre tiden så kom mamma och väckte oss, eftersom det var visst storm ute. (Hon tyckte att vi skulle gå in så att vi inte får lunginflammation) Så, trötta gick vi in och sov på soffan istället. Vi vaknade ungerfär vid elva-tolv och åt frukost direkt.Sedan har vi gjort, the cup song. Jätte roligt och inte så svårt att lära sig.Någon gång får jag väl våga lägga upp en video på när vi gör det, who knows ;)
 
Sedan på slutet här då så började vi se en film, bad teacher. Men Linas pappa kom nästan vid slutet så hon hann inte se klart hela, Nu sitter jag och gör läskiga kort på mig, äter glass medan man tittar på AFV. Sedan kommer jag nog springa ute på gården och se när folk går till kvarnen, whoop whoop.
We got a badass over here. Haha, hade bra och lördagskram från mig. ♥
 
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback