New York City

 
 När jag skaffar en blogg kan jag sitta och skapa flera inlägg på samma dag som jag skapade den. Typical me. Men egentligen har jag inget intressant att blogga om, jag är ju bara 14 år och jag reser inte direkt runt i världen och bloggar om det sedan. Men snart ska jag göra något vettigt och träna så att man får magmuskler, mitt mål är att se ut som hulken när jag är klar. Just kidding. Jag är inte direkt någon bloggerska som lägger upp det senaste modet och shoppar en gång per dag, jag bara sitter i min osköna säng och suckar framför datorn medan man ser hur andras liv värkar ha så mycket aktiviteter varje dag. Man kan väl försöka vara aktiv själv, men om man har varit fast på landet i 14 år så kan man nästan blunda när man ska gå på småvägarna eftersom man redan har gått den vägen flera gånger, så känner jag i alla fall. Jag har aldrig varit utanför Sverige, aldrig. Min högsta önska är att åka bort från Sverige och se nya saker. Det längsta jag har varit borta från Sverige var en tur och retur resa till Finland. På två dagar, skit roligt. -.- Min dröm är att åka till min drömstad New York och få gå på Time Square, se på frihetsgudinnan och åka över broklyn bridget. Att få leva lite amerikansk.
 
Nemen gud var tråkigt att läsa detta känner jag nu, sorry sorry. Hade bra, and keep dreaming. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback