Far, far away

Hejsan, jag har verkligen inte haft tid att blogga idag. Det har varit massor med firande.
Vi har firat min mamma (igen) eftersom det är morsdag, jag säger även grattis till alla andra mammor därute! Sedan fyller min vän Anna år idag, lika fjortis som mig. (14) Grattis till henne också!
Mina släktingar var på besök också så vi umgicks med dom också, det är ju härligt varmt idag så man kan inte sitta inne. Snart ska jag fram och tillbaka till stan, jag är så rastlös nu på denna by så jag vill bara flytta till någon storstad. Eftersom mamma ska fram och tillbaka till stan passar jag på att åka härifrån en stund, :)I morgon är det ju måndag = skola, usch. Nu vill jag att sommarlovet kommer snabbare än väntat.Men jag lånade ut min mobilladdare till min kusin nyss så jag kan inte ladda över bilder, jerry också! Jag får väl lägga upp bilderna senare, men swag på er och hade bra. Kram.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback