It's Friday, Friday, I'm happy beacuse it's Friday!

Hejsan på er, är hemma efter en ganska tröttsam skoldag. Jag har aldrig längtat så mycket efter att åka hem.Nu är jag äntligen hemma och dessutom är det ju, fredag. It's friday, friday! Yeah, så skönt med ledighet.Idag fyller även min älskade mamma år, grattis på din dag mamma och tack för att du är du och att du är min mamma. Kramar från mig. ♥ Dessutom ska jag fixa lite med min o Linas tältning, hon är just nu i stan och kommer senare ikväll så då hinner jag fixa allt. Första tältningen i år, spännande hur det blir. :)
Jag har väl inga mer nyheter för idag, det kommer väl upp lite bilder senare på våran tältning. Haha. 
Vi ses och ha en underbar fredag! kram.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback