Lite fakta

Hejsan, jag vet inte hur många gånger jag har skaffat blogg fram och tillbaka nu. Jag tror jag har tappat räkningen.
Men i alla fall så har jag börjat igen, och denna gång ska jag lova mig själv att försöka ha tålamod att ha kvar denna. Eftersom jag hittade världens finaste design också, jag älskar verkligen den så tror jag nog att denna kommer att hålla länge. Jag kan kort berätta att jag är en tjej på 14 vintrar som älskar att sjunga och spela piano, 
mina fobier är spindlar, hissar och dessutom har jag klaustrofobi. Jag är vänsterhänt och min hobby är att skratta.
Man kan ju inte leva utan att skratta? Om jag ska vara ärlig så tycker jag att denna informationen om mig räcker, ni får väl följa mina bloggdagar och veta mer om mig, hoppas att ni kommer tycka att det är intressant att läsa min blogg. Hade bra.
'
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback