I can lose you, but not our memories

Har precis kommit hem från en teater, den var väl okej. Det handlade om två tjejer som bråkar om en trasig docka. I know, jag förklarade väldigt bra. Men just nu har jag ont i fötterna och all energi är slut, jag ska nog ta och krypa ner i sängen och sova. Jag är så trött. Sedan ska jag skriva klart lite på min novell som jag har sparat i datorn, bara för att jag älskar att skriva "böcker". Just nu har jag gjort 78 sidor på några månader. Men än är den inte klar.
Spännande hur resultatet blir på slutet av novellen, whoop whoop.
I morgon har jag matteprov, hjälp. Jag känner på mig att det inte kommer gå bra, det är alltid svårt med matte. Alltid. Usch, jag får läsa egenom matteboken också. Suck, kul att plugga när man nästan somnar framför datorn nu. Vi får väl se hur länge jag orkar vara vaken, hoppas ni har det underbart och hade bra. Kram
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback